Zostań w domu – Język angielski

ICE CREAM

1.Obejrzyj film. Powtórz nazwy kształtów, kolorów i owoców, których do tej pory się nauczyłeś. Postaraj się zapamiętać nazwy smaków lodów.

YouTube video

2. Posłuchaj lodowej piosenki – „The Ice Cream Song”. Licz gałki lodów (scoops) razem z dziećmi w piosence.

YouTube video

3. Wykonaj lodowe karty pracy.

Ice Cream Scoops

Ice Cream – writting

Ice Cream Shapes

 

SHAPES

Zapraszam do zrealizowania tego tematu za pomocą platformy English Playbox. Znajdziecie tam Państwo również inne gry i zabawy z języka angielskiego zarówno dla młodszych, jak i dla starszych przedszkolaków.

Zgodnie z planem zajęć z języka angielskiego powinniśmy teraz zrealizować temat o kształtach.

Co trzeba zrobić…

  1. Wchodzimy na stronę English Playbox
  2. Klikamy na żółty przycisk „Zaloguj”.
  3. Jeśli nie mamy jeszcze konta na stronie wydawnictwa Nowa Era to należy je sobie założyć, zarejestrować się. Jest to bezpłatne i trwa dosłownie kilka minut.
  4. Po zalogowaniu przechodzimy do serwisu English Playbox
  5. Klikamy na przycisk „Lekcje cyfrowe”
  6. Klikamy na różowy kuferek, następnie wybieramy Rozdział 7 – Kształty (dzieci młodsze) lub klikamy na niebieski kuferek, następnie wybieramy rozdział 5 – Liczymy kształty (dzieci starsze). Przed nami 8 króciutkich lekcji. W zależności od możliwości i chęci dziecka realizujemy jednorazowo jedną lub dwie lekcje. Do tej samej lekcji czy piosenki możemy wracać kilkakrotnie. Proponuję zrealizowanie tego tematu rozłożyć na 8-10 dni codziennej pracy, lub nieco dłuższy czas jeśli nie pracujecie codziennie. 
  7. Do powtórki nazw kolorów , które poznawaliśmy w przedszkolu posłużą nam lekcje zamieszczone w niebieskim i różowym kuferku, w Rozdziale 1. 
  8. Możemy także bezpłatnie korzystać z innych materiałów zamieszczonych na platformie.

Dodatkowo zamieszczam filmy związane z tematem „Shapes”,  dodatkowe karty pracy oraz piosenki, która mogą pomóc w ich wykonaniu. 

YouTube video

YouTube video

YouTube video

YouTube video

YouTube video

1.Słuchaj piosenek. Wskaż te figury, których nazwy usłyszysz. Pokoloruj, wyklej plasteliną lub kolorowym papierem wszystkie kształty

Shapes – kształty

2. Pokoloruj obrazki. Wytnij je i wklej do odpowiedniej kolumny. Nazwij kształty.

Shape sort

3. Pokoloruj wg instrukcji:

circles – red

triangles – blue

squares – green

Shape Jumble

MY PET

Zapraszam do zrealizowania tego tematu za pomocą platformy English Playbox. Znajdziecie tam Państwo również inne gry i zabawy z języka angielskiego zarówno dla młodszych, jak i dla starszych przedszkolaków.

Zgodnie z planem zajęć z języka angielskiego powinniśmy teraz zrealizować temat o zwierzętach domowych.

Co trzeba zrobić…

  1. Wchodzimy na stronę English Playbox
  2. Klikamy na żółty przycisk „Zaloguj”.
  3. Jeśli nie mamy jeszcze konta na stronie wydawnictwa Nowa Era to należy je sobie założyć, zarejestrować się. Jest to bezpłatne i trwa dosłownie kilka minut.
  4. Po zalogowaniu przechodzimy do serwisu English Playbox
  5. Klikamy na przycisk „Lekcje cyfrowe”
  6. Klikamy na różowy kuferek, następnie wybieramy Rozdział 6. Przed nami 8 króciutkich lekcji. W zależności od możliwości i chęci dziecka realizujemy jednorazowo jedną lub dwie lekcje. Do tej samej lekcji czy piosenki możemy wracać kilkakrotnie. Proponuję zrealizowanie tego tematu rozłożyć na 8-10 dni codziennej pracy, lub nieco dłuższy czas jeśli nie pracujecie codziennie. 
  7. Do powtórki nazw dzikich zwierząt, które poznawaliśmy w przedszkolu posłużą nam lekcje zamieszczone w niebieskim kuferku, w Rozdziale 6. 
  8. Możemy także bezpłatnie korzystać z innych materiałów zamieszczonych na platformie.

Dodatkowo zamieszczam filmy związane z tematem „My pet” z udziałem lubianych przez dzieci bohaterów Steve’a i Maggie, dodatkowe karty pracy oraz piosenkę, która może pomóc w ich wykonaniu. 

YouTube video

YouTube video

YouTube video

I have a pet – color

My pet is…

My first pets book

Pets – dice

I have a pet – cut and paste

I have a pet – connect

ON THE FARM

EXERCICES 1. Watch the movies. Try to repeat the words. (Obejrzyj filmy . Spróbuj powtarzać słowa.)

YouTube video

YouTube video

EXERCICES 2. Listen to the song. Try to remember the names of animals and their voices. Sing the song. (Posłuchaj piosenki. Postaraj się zapamiętać nazwy zwierząt i ich głosy. Zaśpiewaj piosenkę.)

MALUSZKI:

YouTube video

STARSZAKI:

YouTube video

EXERCICES 3. Make a worksheet.

MALUSZKI:

Animals on the farm – color

Animals on the farm – color and match

STARSZAKI:

Animals on the farm – identify the name

Animals on the farm – following directions

barn – stodoła

door – drzwi

window – okno

rabbit – królik

MALUSZKI I STARSZACY

Make your own farm

HAPPY EASTER

EXERCICES 1. Watch the movies. Try to repeat the words. (Obejrzyj filmy . Spróbuj powtarzać słowa.)

MALUSZKI:

YouTube video

STARSZAKI:

YouTube video

EXERCICES 2. Play the Easter game. (Zagraj w wielkanocną zgadywankę)

YouTube video

EXERCICES 3. Try to be an Easter Bunny. Sing the song. Don’t forget  to show Bunny’s movements (Spróbuj zamienić w Wielkanocnego Zajączka. Zaśpiewaj piosenkę. Nie zapomnij o pokazywaniu ruchów Zajączka)

YouTube video

EXERCICES 4. Make an Easter worksheet. (Wykonaj wielkanocną kartę pracy.)

MALUSZKI:

Karta nr 1 – EASTER EGGS

Karta nr 2 – FIND THE EASTER EGGS

STARSZAKI:

Karta nr 1 – HAPPY EASTER

Karta nr 2 – EASTER EGG

Karta nr 3 – EASTER BUNNY

Wielkość czcionki
Kontrast