VI Motylki

GRUPA VI MOTYLKI

               

                                    

 P A Ź D Z I E R N I K

Tematyka kompleksowa:

  1. Taniec jesiennych kolorów
  2. Książka kucharska prosto z natury
  3. Jak dbamy o nasze zdrowie?
  4. Odkrywamy sekrety przyrody jesienią
  5. Poznajemy świat wokół nas

„Co przyniesie jesień”

1. Przyszedł do nas wrzesień, a z nim Pani Jesień.

Bim, bam, bom, bim, bam, bom.

Kosz kolorów miała, listki malowała.

Bim, bam, bom, bim, bam, bom.

Ref. Jesień, jesień, jesień. Co nam dziś przyniesie?

Pędzlem namaluje kolorowy świat.

Jesień, jesień, jesień. Co nam dziś przyniesie?

Wiatr zawieje, deszcz popada. Kapu, kapu, kap

2.Włosy wiatr poplątał, listki nam posprzątał.

Bim, bam, bom, bim, bam, bom.

Dmucha sobie z góry, poprzeganiał chmury.

Bim, bam, bom, bim, bam, bom.

3.Deszcz zapukał w okno. Patrzcie! Listki mokną.

Bim, bam, bom, bim, bam, bom.

Weź parasol w rękę. Zanuć dziś piosenkę!

Bim, bam, bom, bim, bam, bom

 

Galeria Prac – październik

Liście lecą z drzew – Jesienne drzewo w kolejnej odsłonie

Cel: doskonalenie sprawności manualnej poprzez przyklejanie drobnych elementów – liście, doskonalenie chwytu pęsetkowego,  ilustrowanie ruchu w pracy plastycznej

Utrwalamy literkę „M”

Cel: utrwalanie obrazu graficznego litery „M,m” , mieszczenie się w konturze podczas kolorowania litery, doskonalenie chwytu pęsetkowego, doskonalenie percepcji wzrokowej

Jesienne drzewo

Cel: malowanie kawałków folii bąbelkowej i odbijanie na kartce, doskonalenie percepcji wzrokowo-ruchowej, dbanie o estetyczne wykonanie pracy

Czerwone jabłuszka

Cel: wycinanie po okręgu, składanie papieru, układanie elementów według wzoru, dbanie o estetyczne wykonanie pracy

Spacer w deszczu

Cel: wycinanie po linii prostej, precyzyjne układanie elementów parasolki według wzoru, zaginanie papieru dla uzyskania oczekiwanego efektu, dbanie o estetyczne wykonanie pracy

Soczyste jabłuszka

Cel: wycinanie po okręgu, składanie papieru, układanie elementów według wzoru, dbanie o estetyczne wykonanie pracy

Chrupiące marchewki

Cel: Kolorowanie całej powierzchni kartki ( kolorowe tło), wydzieranie drobnych kawałków papieru (pomarańczowe i zielone), wyklejanie konturu marchewki

Wesołe latawce

Cel: Łączenie wyznaczonych punktów, kolorowanie, wycinanie, przyklejanie

Fotogaleria

Zakodowany obrazek – Lisek

Kodowania nigdy za wiele – nasze kolejne zmagania

Grupa „Motylki” przystąpiła do programu Cała Polska Programuje i wykonuje kolejne zadania konkursowe.

Zadanie 10 – Debugowanie czyli błędy są ok z Uczymy Dzieci Programować

Zadanie 9 – Pętle czyli szukamy powtórzeń w życiu z Uczymy Dzieci Programować

Zadanie 8 – Bezpieczni w sieci z Uczymy Dzieci Programować

Zadanie 7 – Gesty, symbole, bloczki – programy na różne sposoby utworzone z Uczymy Dzieci Programować

Zadanie 6 – Zakodowane gry planszowe z Uczymy Dzieci Programować

Zadanie 5 – Kubeczki od A do Z z Uczymy Dzieci Programować

Zadanie 4 – Rysuj, maluję, koduję z Uczymy Dzieci Programować

Zadanie 3 – Marzę, myślę, konstruuję z Uczymy Dzieci Programować

Zadanie 2 – Muzyczny kod z Uczymy Dzieci Programować

YouTube video

Zadanie 1 – Zaprogramuj zdrowie z Uczymy Dzieci Programować

Dzisiaj DZIEŃ CHŁOPAKA – Oj, działo się. Czy potraficie nas rozpoznać?

Zajęcia gimnastyczne na powietrzu – wykorzystujemy słoneczną pogodę

Tak powstały nasze prace – Ruch uliczny

Pierwsze dni w przedszkolu

Wielkość czcionki
Kontrast